Rabu, 15 Oktober 2008

cpo result hari rabu



salam gang trader,


alahai....senyum jer trader kl hari ne ..heheheh bak kata pepatah orang melayu pucuk dicinta ,
ulam yang mendatang .rezeki pagi ne bab ilmu overnight dan intraday yang saya dan puaka kepala batas analisis selama ini tidak sia-sia. hari ne buka dibawah kat harga 1779 dan terus tergolek dog(down trend) sampai ke harga 1739.amin syukur kepada illahi..

2 ilmu baru diperturunkan kepada trader kl untuk dibuat pedoman didunia CPO.3line dan li sandwish akan menjadi keberkatan kepada semua gang utara trader.insyaallah.
harimau mati tinggal belang ,manusia mati tinggal ilmu dan nama.hehehehe.
petang ramai trader yang dok risau apabila harga dibuka atas kat harga 1773 dan terus melambong naik hingga 1790.kena pada line top bread dan timbul greedy dot ,satusignal revesal dapat dilihat di chart 1min.down trend terbentuk disaat ramai trader sangkut di postion short.alhamdullilah tuhan maha kuasa,berkat tawakal dan teknikal yang ada (li sandwish dan 3 line)harga terus jatuh hingga keparas 1748.

disini utara trader meramalkan harga akan jatuh lagi sehingga 1735.ada habaq kat trader kl cuma ,masa yang menentukan target itu.sekali lagi target tercapai jatuh hingga ke 1734.alhamdullilah.scary dot timbul untuk signal revesal ke long ,terus naik hingga keparas 1753.

2 ilmu yang baru digunakan itu ,perlu dikaji untuk digunakan pada masa hadapan.inilah pesan utara trader pada trader yang ingin mencubanya.(bagi familiar dulu)

sila rujuk daily pivot untuk esok.harga akan bermain disekitar s1,s2 dan dp.insyaallah.market untuk minggu ne seperti side way dari minggu lepas.sila rujuk chart yang dipaparkan ini.
salam dari utara trader.
p.s ekonomi dunia sedang pulih.. tapi harga cpo dah jadi suku dari harga yang paling tinggi.
apa punya dunia ne hehehehe

Tiada ulasan: